از دفتر پاپکو 100 برگ در پیش بینی وضعیت هوایی استفاده می شود

کاغذ نوت بوک ها و دفتر پاپکو 100 برگ از یک فرآیند چند مرحله ای بریدن درختان، زمین کردن آنها به خمیر و سپس تولید ماده به کاغذهای خشک و قابل استفاده بدست می آید. کاغذ همچنین معمولاً از مواد بازیافتی مانند کاغذ و مقوای قدیمی تهیه می شود.

کاغذ را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد، نه فقط از درخت. در طول قرن ها، مردم کاغذ را از برنج، گیاهان، پنبه و حتی لباس ساخته اند.

بیشتر کاغذهای موجود در نوت بوک های امروزی از مخلوطی از خمیر چوب و کاغذ بازیافتی تهیه می شود.

محوطه های چوب معمولاً دارای چوب هستند که برای ساخت و سایر اهداف غیرقابل استفاده است. این قطعات چوبی یدکی معمولاً به تراشه‌های چوب متصل می‌شوند و سپس در آن‌هایی که «هضم‌کننده پالپ» نامیده می‌شوند، قرار می‌گیرند.

این ماشین ها با استفاده از ترکیبی از بخار و مواد شیمیایی قوی، تکه های چوب را تجزیه می کنند. چوب متعاقباً تبدیل به یک توده خمیری از فیبر می شود.

دفتر

سپس خمیر از مراحل مختلف پاکسازی می‌گذرد، جایی که رزین چوب، آستر، قطعات متفرقه و مواد شیمیایی برای خالص‌سازی مخلوط حذف می‌شوند.

سپس دستگاه دیگری خمیر را می گیرد و روی صفحه سیمی اسپری می کند. صفحه نمایش های سیمی می توانند بزرگ باشند، برخی از آنها 20 فوت عرض دارند و می توانند با سرعت 60 مایل در ساعت حرکت کنند که از تولید انبوه طراحی شده اند.

دستگاه آب را از ورقه های نازک خمیر تخلیه می کند و اجازه می دهد تا الیاف سلولزی در خمیر با هم خشک شوند و کاغذ را تشکیل دهند.

سپس حرارت داده می شود، فشرده می شود، خشک می شود، برش داده می شود و سپس تولید می شود و در محصولات کاغذی مانند نوت بوک بسته بندی می شود.

نوت بوک یکی از بزرگترین اختراعات تمام دوران است! این موردی است که کمک زیادی به جایگاه ما در جهان امروزی کرده است.

چه کسی فکر کرد تکه های کاغذ را به هم بچسباند؟ آیا نوشتن در آینده با تکنولوژی منسوخ خواهد شد؟