از فرش ابریشم زیر تلفنی در ورودی غار علی صدر استفاده شده است

وقتی صحبت از فرش ابریشم زیر تلفنی می شود، الیاف آن تفاوت ایجاد می کند. این چیزی است که روی آن راه می روید و برای راحتی زیر پا و سبک، طراحی و رنگ برای چشمان خود لذت می برید.

یک نوع فرش لزوما بهتر نیست. با این حال، بسته به اینکه دلیل شما برای اضافه کردن فرش به اتاق چیست، ممکن است یکی را بر دیگری ترجیح دهید.

وقتی به نقشی که فرش در خانه ایفا می کند فکر می کنید، متوجه می شوید که باید در شرایط سختی اجرا شود:

  • مقاومت در برابر ترافیک پا
  • ارائه سبک و طراحی به فضا
  • زیر پا راحت باشید مخصوصا اگر پابرهنه هستید
  • نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری
  • نیازهای بودجه خود را برآورده کنید
  • فرش

پلی استر به دلیل ظاهر مجلل، احساس، و انتخاب فوق العاده رنگ ها و سبک های روشن و جسور شناخته شده است.

بسیاری از معرفی فرش های فوق نرم دارای الیاف پلی استر هستند. این مدل‌های فرش برای مکان‌های کم تردد مانند اتاق خواب، دفتر کار یا اتاق تلویزیون ایده‌آل هستند.

بسیاری از فرش های پلی استر به نام PET (پلی اتیلن ترفتالات) حاوی محتویات ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی مانند بطری های آب هستند.

این می تواند پلی استر را به گزینه ای “سبز” تبدیل کند و همچنین به تقویت فیبر برای کمک به ماندگاری طولانی تر کمک می کند. پلی استر همچنین به طور طبیعی در برابر لکه مقاوم است و به راحتی قابل بازیافت است.

از آنجایی که فرش پلی استر در برابر له شدن مقاوم نیست، در مناطق پرتردد سریعتر از پشم یا نایلون فرسوده شده و بافت خود را از دست می دهد.

اگرچه در ابتدا ارزان تر از سایر الیاف است، اما فرش های پلی استر ممکن است به دفعات بیشتری جایگزین شوند.

با این حال، نسبت به فرش نایلونی در برابر لکه مقاوم تر است و حداقل در برابر کپک و کپک مقاوم است. همچنین غیر حساسیت زا است.