استفاده از سبد آبکشی میوه به عنوان کلاهک های تانک های جنگی

یکی دیگر از دلایل عالی برای دادن سبد آبکشی میوه به صورت هدیه به افراد  این است که ما از این طریق نظافت و تمیزی را به آن ها متذکر می شویم.

و با تنوع بیشتر اقلام، می دانید که جعبه شما حاوی چیزی است که گیرنده شما آن را دوست دارد!

حتی می توانید هدیه خود را با بسته بندی در یک ظرف قابل استفاده مجدد به سطح بعدی ببرید.

یک دسته میوه در یک گلدان زیبا بسازید یا میوه را در یک حفره درجه یک قرار دهید که گیرنده شما بتواند از آن به عنوان یک قطعه مرکزی استفاده کند.

علاوه بر این، می توانید سبدهای میوه را با مضمون درست کنید. می توانید سبد مرکباتی درست کنید که فقط شامل اقلامی مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت باشد.

یا، می توانید یک میوه گیر که بر روی شراب متمرکز است را انتخاب کنید. یک بطری شراب بین چندین نوع انگور بیندازید تا میوه‌ای با مضمون شرابی که هر کسی دوست دارد دریافت کند.

جعبه های میوه یک هدیه ایمن هستند: هزاران هدیه وجود دارد که می‌توانید به افرادی بدهید که در لحظه خوب به نظر می‌رسند، اما تبدیل به یک فاجعه می‌شوند.

به عنوان مثال، اگر به کسی لباس بدهید تا متوجه شوید که سایزش اشتباه است، می توانید در موقعیت بسیار ناخوشایندی قرار بگیرید.

علاوه بر این، اگر قصد دارید فقط به کسی غذا هدیه دهید، باید نگران بسیاری از فلسفه های غذایی و محدودیت های غذایی باشید، برخی از مردم لبنیات نمی خورند در حالی که برخی دیگر نمی توانند گلوتن داشته باشند.

میوه غذایی است که به طور کلی برای شما بی خطر است. اکثر مردم می‌توانند میوه‌ها را بدون شکستن رژیم‌های غذایی یا نگرانی در مورد آلرژی بخورند، و آنها را به هدیه‌ای تبدیل می‌کند که مطمئناً همه دوستش خواهند داشت.

علاوه بر این، اگر نگران این هستید که به کسی میوه بدهید تا متوجه شوید که آلرژی دارد، می توانید اقلام مختلفی به او بدهید.

به این ترتیب آنها می‌توانند میوه‌هایی را که می‌توانند بخورند و می‌توانند اقلام محدودکننده‌تری را در اختیارشان بگذارند، انتخاب و انتخاب کنند.