استفاده از پیراهن مردانه پولو اصل به عنوان حوله در استخر

از تی شرت های ساده گرفته تا فلانل و تی شرت های یقه دار تا پیراهن مردانه پولو اصل، انواع بی شماری از پیراهن ها برای مردان وجود دارد. به احتمال زیاد شما در حال حاضر دارای حداقل 4 مدل از 8 مدل پیراهنی هستید که این مقاله قرار است به آنها بپردازد.

شاید کمد شما هر 8 نوع پیراهن را داشته باشد. اگر اینطور است، پس شما خوش شانس هستید، زیرا علاوه بر این که در هر یک از انواع پیراهن به دنبال چه چیزی باشید، می‌خواهیم نمونه‌های مدرنی از نحوه پوشیدن آن‌ها و نحوه تناسب آن‌ها را به شما نشان دهم.

به‌علاوه، چند مکان را که می‌توانید هر یک از مدل‌های پیراهن را بخرید، برجسته می‌کنم.

هدف اصلی زیرپیراهن این است که به عنوان یک مانع بین پوست و پیراهن شما عمل کند، چه یک پیراهن لباس باشد یا یک دکمه معمولی.

آنها یک قطعه کاربردی هستند که به جذب عرق شما و محافظت از لایه های بیرونی شما کمک می کند.

پیراهن

پوشیدن پیراهن زیر همیشه ضروری نیست زیرا این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. شخصاً دوست دارم در گرمای تابستان از زیرپیراهن صرف نظر کنم، بدون نیاز به لایه های اضافی.

اما در فصل های پاییز و زمستان، من را همیشه با این نوع پیراهن خواهید یافت.

یک زیرپیراهن به رنگ خاکستری روشن (خاکستری هدری) یا بهتر بگوییم رنگی که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد را پیشنهاد می کنیم.

اگر اشتباه رایجی را که بسیاری از مردان در پوشیدن یک زیرپیراهن سفید با پیراهن لباس رنگ روشن‌تر مرتکب می‌شوند مرتکب می‌شوند، برای همه قابل مشاهده است.

رنگی مانند خاکستری نور کمتری را منعکس می کند و بنابراین نور را جذب می کند در حالی که سفید آن را منعکس می کند. بعلاوه، علاوه بر خاکستری هدری، زیر پیراهن رنگ پوست نیز قابل مشاهده نخواهد بود.

از نظر پارچه، به دنبال کلماتی مانند بامبو، تنسل، ابریشم مصنوعی طبیعی از بامبو، پنبه شانه‌شده درجه یک، جرسی و اسپندکس باشید.

در مورد اینکه چه نوع پیراهن زیری تهیه کنید، یقه V را به جای یقه شلواری انتخاب کنید.