اسکاج جهیر جهت جلوگیری از خشکی پوست توصیه می شود

وقتی صحبت از اسکاج جهیر برای نظافت خانه به میان می آید، اسکاج های زیادی برای انتخاب وجود دارد که گاهی اوقات ممکن است حتی متوجه وجود اسکاج بهتری هم نباشید. با این وجود، اسکاج یک ابزار تمیز کننده فوق العاده مفید است، چه برای شستن ظروف، چه برای پاک کردن کانترها و چه از بین بردن موهای حیوانات خانگی از مبلمان استفاده شود.

مشکل در درک این است که کدام اسکاج برای کدام آشفتگی مناسب است. انواع مختلف اسفنج وجود دارد، از اسکاج های پشم فولادی فلزی گرفته تا اسکاج های ساینده، Dobies و غیره.

برای کمک به آسان‌تر کردن کارهای تمیز کردن روزانه، بهترین کاربرد های اسکاج تمیزکننده مختلف را برجسته می‌کنیم.

یک اسکاج سلولزی از خمیر چوب ساخته شده است و سوراخ های کوچک به اسکاج کمک می کند تا مایع را جذب کرده و آن را در جای خود نگه دارد تا به راحتی تمیز شود.

اسکاج

ظروف، کانترها، سطوح حمام، و نشت های روزمره همه به خوبی برای این اسکاج ها مناسب هستند.

بهتر است از آنها برای پاک کردن آب تخم مرغ خام یا گوشت استفاده نکنید، زیرا شستشوی کامل آنها دشوار است. یک دستمال کاغذی یکبار مصرف در آن مواقع بهتر از اسکاج سلولزی است.

اسکاج های ساینده پلاستیکی برای تمیز کردن گریل، مبلمان فضای باز و ظروف پخت و پز استفاده می شوند زیرا از مواد ساینده ساخته شده اند.

اسکاج هایی که سلولز و سایش را ترکیب می کنند، محبوب و مفید برای تمیز کردن عمومی هستند.

اسکاج های دو طرفه فواید اسفنج های سلولزی و ساینده را برای شما به ارمغان می آورند زیرا می توان از آن ها روی ظروف، سطوح حمام، میزها و موارد دیگر استفاده کرد.

از سوی دیگر، سمت ساینده می تواند در سطوح چقرمگی متفاوت باشد. برای استفاده روزمره، سطح سایندگی بدون خش و کم می خواهید.