با استفاده از سفره قلمکار زابلیان برای سرو غذا نگران پرخوری نباشید

لازم به ذکر است که شما می توانید برای تزئین کردن سفره قلمکار زابلیان از ظروف سفالی رنگی متضاد با سفره استفاده کنید.

بشقاب های رنگارنگ همچنین درک مردم را از خوشمزه بودن غذاهایشان افزایش می دهد.

نور را کم و محیط را حفظ کنید. شمع ها برای همه رنگ های پوست جذاب هستند و فضایی گرم و صمیمی ایجاد می کنند.

اگر در حال سرو ناهار یا صبحانه هستید، سعی کنید تا حد امکان از نور طبیعی روز استفاده کنید و از نور مستقیم بالای سر خودداری کنید.

موسیقی می‌تواند فضایی ایجاد کند و شروع کننده خوبی برای مکالمه باشد، اما مطمئن شوید که خیلی مزاحم یا خاص نباشد، شما نمی خواهید مهمانان مجبور باشند برای شنیده شدن فریاد بزنند یا احساس ناراحتی کنند.

مگر اینکه میزبان یک وعده غذایی بسیار رسمی هستید، ظاهری آرام و دلپذیر داشته باشید. چین های طبیعی کتانی میز خود را در آغوش بگیرید.

اگر عینک شما مطابقت نداشت نگران نباشید. از مهمانان بخواهید که غذا یا کمکی به غذا بیاورند.

با علم به لذت بردن از وعده‌های غذایی ما، و با چند کتانی زیبای میز، می‌توانید شام‌های الهی و ناهارهای آرامی را میزبانی کنید که باعث می‌شود همه مایل به بازگشت بیشتر باشند.

چه کسی می دانست که یک سفره ساده می تواند چنین تأثیری داشته باشد؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد تزیین میز خود با کتانی به اینجا بروید، و برای مطالعه نحوه مراقبت از کتانی میز، این پست همه چیزهایی را که باید بدانید را دارد.

برای حداکثر طول وعده های غذایی و رضایت از غذا، یک سفره خنثی، خاکستری/سفید انتخاب کنید.

برای مهمانان خود دستمال‌های کتانی بچینید تا مطمئن شوید که می‌توانند هر غذا یا نوشیدنی را در حین رفتن بنوشند و روی غذای خود تمرکز کنند.

با رومیزی ها و دستمال های کتانی تجاری باکیفیت، سبک و برند مورد نظر خود را ایجاد کنید.

کتانی Wilkins منبع منطقه هوستون شما برای کتانی رستوران و سایر محصولات و خدمات مهمان نوازی است؛ برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتقای سبک رستوران خود با خدمات کتانی با ما تماس بگیرید.