با گلدان پلاستیکی مربع بزرگ از خطر آفت زدگی خلاص شوید

این یک قطعه دیگر از دکور خانه های مزرعه است که یک گلدان پلاستیکی مربع بزرگ را می سازد. برخی از گلدان‌های مربعی دارای دسته هستند، برخی دیگر فاقد دسته هستند اگرچه گلدان‌های دسته‌دار ظاهر کامل‌تری را ایجاد می‌کنند که احتمالاً ترجیح می‌دهید.

قطعات بزرگ روی زمین زیبا به نظر می رسند، در حالی که قطعات کوچکتر می توانند تقریباً در هر زمینه ای به عنوان گلدان رومیزی عمل کنند.

گل‌های روشن برای گلدان‌های مربعی مناسب هستند، اما اگر می‌خواهید آب را در گلدان‌های مربعی نگه دارید، به یک آستر ضد آب نیاز دارید.

دهانه‌های فوق‌العاده بالای آن‌ها می‌توانند چیدمان‌های واقعاً عظیم گل و گیاه را در خود جای دهند، بنابراین مطمئناً از پر کردن آن فضا لذت خواهید برد!

عناصر طراحی داخلی مدرن مانند سادگی، رنگ های خنثی، خطوط مستقیم و استفاده از مواد به سبک صنعتی، همگی در مورد بسیاری از محبوب ترین گلدان های موجود در بازار امروزی کاربرد دارند.

گلدان

عصر مدرن طراحی، اگرچه ممکن است از نظر فنی مربوط به گذشته باشد، اما به دلیل ریشه در طرح‌های ساده و در عین حال کاربردی که از نظر زیبایی‌شناختی چشم‌نواز هستند، ادغام آن با مضامین دکور از معاصر تا روستایی آسان است.

این سطح از تطبیق پذیری است که باعث می شود گلدان های مربعی ارزش سرمایه گذاری روی آن ها را داشته باشند، زیرا آنها هرگز قدیمی نمی شوند.

گلدان های کم ارتفاع که گاهی به آنها گلدان مربعی می گویند دارای اضلاع بسیار کم و اغلب مربع یا دایره شکل هستند. آنها معمولاً قد آنها از 3-4 اینچ بیشتر نیست.

رایج ترین کاربرد گلدان های مربعی، میزهای مرکزی است. آنها در همه جا از میز شام گرفته تا میز قهوه خوری شگفت انگیز به نظر می رسند، به خصوص اگر یک قطعه شیشه ای را انتخاب کنید که ضد آب باشد برای نمایش گیاهان و گل های تازه.

ما همچنین ظاهر آنها را روی طاقچه دوست داریم، جایی که می توانند در نور طبیعی غوطه ور شوند.