دستکش نخی مشکی که ذره ای اشعه فرابنفش خورشید را جذب نمی کند

راه دیگر برای محافظت در برابر آفتاب استفاده از یک مانع فیزیکی مانند دستکش نخی مشکی است.

برای کسانی که پوستشان به اشعه آفتاب حساس تر است، آستین بلند و شلوار توصیه می شود. یکی دیگر از لوازم جانبی که باید هنگام بیرون رفتن زیر نور خورشید داشته باشید، کلاه است (آفتاب زدگی جالب نیست).

کلاه نه تنها می تواند از شما در برابر گرمازدگی محافظت کند، بلکه می تواند صورت شما را بپوشاند و از پوست صورت شما در برابر اشعه های خشن خورشید محافظت کند.

عینک آفتابی که مانع از اشعه ماوراء بنفش می شود یکی دیگر از موارد ضروری برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید است.

چشم‌ها و همچنین پوست اطراف آن‌ها بسیار ظریف هستند و قرار گرفتن چشم‌ها در معرض نور خورشید برای مدت طولانی بدون محافظت می‌تواند باعث برخی بیماری‌های چشمی و همچنین ناخوشایند چشم‌های کلاغ شود.

چگونه از دستان خود محافظت کنیم؟ با این حال، حتی اگر تمام نقاط بدن خود را پوشانده و محافظت کنید، یک نقطه وجود دارد که ما تمایل داریم آن را فراموش کنیم، اما می تواند به راحتی دچار آفتاب سوختگی و آسیب خورشید شود  دستان ما! البته می توانید از ضد آفتاب هم روی آنها استفاده کنید.

با این حال، همیشه عملی نیست و کرم ضد آفتاب می تواند لایه ای از خود به جای بگذارد که می تواند شن و ماسه را در ساحل جذب کند، باعث شود دستان شما در حین دوچرخه سواری یا در دست گرفتن چوب ماهیگیری لغزنده شود، یا باعث شود که هنگام موج سواری دستان شما نتوانند تخته موج سواری خود را بگیرند.

بنابراین، اگر نیاز به محافظت از دستان خود در برابر اشعه های خطرناک UV دارید، گزینه دیگری وجود دارد که می توانید به آن نگاه کنید دستکش های محافظ خورشید.

چه هستند و چه کاربردها و فوایدی دارند؟ این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.