روغن آرگان لدورا توسط سارق حرفه ای ربوده شد

از درختان آرگان که بومی مراکش هستند روغن آرگان لدورا به دست می آید. می تواند از راه های مختلفی برای پوست و مو مانند آبرسانی و پاکسازی مفید باشد. روغن آرگان از آجیل درخت آرگان که بومی مراکش است به دست می آید.

افراد می توانند از روغن آرگان به روش های مختلفی استفاده کنند. برخی ممکن است از روغن در پخت و پز استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای مراقبت از پوست و مو استفاده می کنند.

روغن آرگان به شکل روغن یا به عنوان یک ماده در محصولات مراقبت از پوست و مو مانند کرم ها و شامپوها موجود است.

برخی از فواید روغن آرگان برای پوست عبارتند از:

آبرسانی: روغن آرگان ممکن است با بازگرداندن عملکرد مانع پوست و حفظ رطوبت، هیدراتاسیون پوست را بهبود بخشد.

روغن

خاصیت ارتجاعی: منبع معتبر تحقیقاتی نشان می دهد که روغن آرگان می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد، که ممکن است به کاهش ظاهر علائم کشش کمک کند.

بهبود زخم: مطالعات حیوانی منبع مورد اعتماد نشان داده است که روغن آرگان ممکن است به درمان زخم های سوختگی درجه دو کمک کند.

با این حال، برای ارزیابی بیشتر این مزیت، مطالعات روی انسان مورد نیاز است.

روش های مختلفی برای استفاده از روغن آرگان وجود دارد.

افراد می توانند روغن را مستقیماً روی پوست یا موی خود بمالند. یک فرد باید با مقدار کمی روغن شروع کند تا مطمئن شود که موها را سنگین نمی کند یا پوست را اضافه بار نمی کند.

با این حال، اگر فردی پوست خشکی خاصی در نواحی خاصی از بدن دارد، مانند پاشنه پا و آرنج، ممکن است بخواهد کمی روغن بیشتری برای آبرسانی به این نواحی استفاده کند.

اگر شخصی از محصولات مراقبت از پوست یا مراقبت از موی حاوی روغن آرگان استفاده می کند، باید دستورالعمل های سازنده را دنبال کند.