مصرف روزانه گن لیپوماتیک غبغب شما را ده کیلو لاغر تر می کند

زمانی که هدف، معکوس شدن چشمگیر و دائمی چانه دوتایی یا آویزان شدن پاها باشد، گن لیپوماتیک غبغب می تواند مطمئن ترین راه حل باشد. اغلب این به این دلیل است که ژنتیک یا ساختار استخوانی فرد به سادگی از دست دادن چانه دوتایی و حفظ آن را دشوار می کند.

خوشبختانه، روش های جراحی در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است. بسته به نیاز بیمار، ممکن است به جای لیفت صورت معمولی، کانتور صورت توصیه شود.

کانتورینگ شبیه لیفت صورت است، اما شدت کمتری دارد و به زمان بهبودی کمتری نیاز دارد. با این وجود، در کاهش ظاهر چانه های دوتایی و آویزان جول ها بسیار موثر است.

و خود لیفت صورت در حال حاضر کمتر از همیشه تهاجمی است. لیفت صورت SoftLift بر برش‌های کمتری که نواحی کلیدی را هدف قرار می‌دهد، فشار می‌آورد که حداکثر کاهش افتادگی و شلی گردن را ایجاد می‌کند. و از آنجایی که این روش تعداد برش ها را به حداقل می رساند، زمان بهبودی نیز به حداقل می رسد.

تعیین علت ایجاد دو چانه و تهیه راه حل
همانطور که گفتیم، چانه دوتایی به ندرت نشان دهنده سلامت ضعیف است. بیشتر، اغلب، فقط به چیزی مانند سن، ژنتیک یا عادات مختلف مربوط می شود که لزوماً بر سلامت کلی شما منعکس نمی شود.

اما قابل درک است که اکثر مردم اغلب آرزو می کنند که با این وجود بتوانند از شر آن خلاص شوند، و برای این منظور، پی بردن به اینکه چه چیزی باعث ایجاد دو چانه در مورد خاص شما می شود برای انتخاب موثرترین راه حل بسیار مهم است.

اگر به دنبال گزینه‌های درمانی برای ریختن چانه دوتایی یک بار برای همیشه هستید، صورت و بدن آتلانتا می‌تواند به شما کمک کند. ما با تخصص و پیشرفته ترین مرکز درمانی خود، راه حلی برای شما داریم. جراح پلاستیک آتلانتا، دکتر الیزابت ویتاکر (ملکه چهره‌ها)، می‌تواند به نگرانی‌های شما رسیدگی کند و به شما در یافتن بهترین راه‌حل کمک کند.