مصرف ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان در برخی کشورها ممنوع شده است

یکی از محصول های همه کاره در کاربردهای مختلف ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان است. صنعت ساخت و ساز: مانند ورق های سقف، پانل های دیواری، نرده ها، ناودان ها، کوره های سقفی، پانل های بالکن، قاب های پنجره، انبارها، درب های نورد، پانل های درب، لوله ها، و بسیاری دیگر.

صنعت خودرو: پوسته های بیرونی ماشین یا تراکتور، قاب دوچرخه، پانل های داخلی، صفحات پایین، کانتینر، حصار بزرگراه، دیواره کشتی، ماشین آلات کشاورزی و غیره.

صنعت سبک: پوسته ها و پانل های پشتی لوازم مختلف خانگی مانند تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق مایکروویو، آبگرمکن، دودکش، ظروف آشپزخانه و غیره.

صنعت مبلمان: کمد لباس، میز، کابینت کنار تخت، کمد فایل، قفسه کتاب، و موارد دیگر.

کاربردهای دیگر: بیلبورد در فضای باز، قیف، مهره، پیچ و مهره، و میخ، پروژه های خورشیدی، سطل، مخزن تخمیر، و غیره.

در زیر برخی از محصولات فولادی گالوانیزه ساخته شده توسط فولاد Wanzhi آورده شده است.

ورق

لایه روی محافظت کامل از فلز پایه را حتی در فرورفتگی ها یا گوشه ها ارائه می دهد که مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی ایجاد می کند.

امید به زندگی در بیشتر محیط های روستایی بیش از 30 سال است. اما آیا ورق فولادی گالوانیزه زنگ می زند؟ البته که بله. اما بسیار کند خواهد بود.

گالوانیزه یک پوشش محافظ کم هزینه برای فولاد است. در مقایسه با فولاد گالوالوم، فولاد گالوانیزه ارزان تر است. علاوه بر این، به نگهداری کمتری نیاز دارد. در دراز مدت نیز بسیار مقرون به صرفه است.

سطح ورق گالوانیزه صاف، براق و به رنگ سفید نقره ای است. بنابراین می توان از آن به طور مستقیم بدون نقاشی یا تزئینات دیگر استفاده کرد.

علاوه بر این، پوشش گالوانیزه چسبندگی خوبی نیز دارد که آن را به یک ماده عالی برای فولاد PPGI تبدیل می کند.

در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، لوازم الکتریکی، مصالح ساختمانی و غیره محبوبیت دارد. کاربردهای گسترده آن را به یک پروژه سرمایه گذاری عالی نیز تبدیل کرده است.

همچنین برای سفارش های عمده تخفیف هایی در نظر می گیریم.