کارتریج لیزری جی اند بی که در کفش رییس جمهور استفاده شد

راه دیگری که کسب و کارها در هزینه خود صرفه جویی می کنند، انتخاب چاپگرهای سیاه و سفید با کارتریج لیزری جی اند بی است. چاپگرهای جوهرافشان و لیزری هر دو فقط در نسخه‌های سیاه و سفید عرضه می‌شوند که معمولاً قیمت پایین‌تری دارند. مزایا و معایب رنگ و مقیاس خاکستری را خواهید دید.

به عنوان مثال، چاپ بروشورها و بروشورهای سیاه و سفید می تواند اثربخشی آنها را محدود کند. جوهر رنگی نیز نباید منع کننده باشد. فروشنده مناسب چاپگر ممکن است هزینه جوهر رنگی شرکت شما را کاهش دهد.

هنگام انتخاب بین پرینترهای جوهرافشان و لیزری، بهتر است در نظر بگیرید که آیا به چاپ رنگی مکرر با کارتریج لیزری نیاز دارید یا قصد دارید در درجه اول سیاه و سفید چاپ کنید. برای کارهای رنگی، چاپگر جوهر افشان بهترین انتخاب است. برای سیاه و سفید، ممکن است با متن واضح و پرینترهای لیزری کارآمد استفاده از تونر سیاه بهتر باشید.

در حالی که کارتریج های جوهرافشان و لیزری هر دو می توانند تصاویر و متن های عالی تولید کنند، هر یک نسبت به دیگری برتری دارند. یک چاپگر جوهرافشان تصاویر و گرافیک های بهتری را چاپ می کند و یک چاپگر جوهرافشان تصاویر با کیفیت عکاس را ارائه می دهد.

یک چاپگر لیزری در مورد متن دارای مزیت است و خطوط واضح و واضحی را ارائه می دهد. در حالی که این موضوع در مورد کاغذ مناسب نگران کننده نیست، یک جوهر افشان می تواند متن را در برخی از انواع کاغذ چاپگر مبهم نشان دهد.

کسب‌وکاری که از چاپگرهای خود برای چاپ نسخه‌های چاپی از ارائه‌ها یا بروشورهای مارک تجاری خود استفاده می‌کند، ممکن است از چاپگر جوهرافشان سود بیشتری ببرد. شرکت دیگری که نیاز به چاپ و خواندن اسناد متنی بزرگ دارد، ممکن است کارتریج لیزری را انتخاب کند. اگر به دنبال صرفه جویی در کاغذ با چاپ در اندازه های کوچکتر هستید، یک چاپگر لیزری نیز در بالای صفحه قرار می گیرد.