کاشی استخری شیراز یک شناگر را مسموم کرد

حتی بیشتر از سنگ، کاشی استخری شیراز در محوطه استخر ظاهر ثروت را با هزینه کم ایجاد می کند. آجر قرمز و نارنجی در کنار یک استخر آبی درخشان کنتراست دوست داشتنی دارد.

در حالی که آجرهای اساسی برای ساخت جکوزی و سازه های دیگر عالی هستند، سنگ فرش های آجری، روکش ها و کاشی های مسطح نیز وجود دارد. کاشی‌های آجری بیشتر در اطراف استخرها دیده می‌شوند تا در داخل آن‌ها، اما مردم گاهی اوقات با آن روی استخر می‌روند.

دلیل اصلی اینکه آجر بیشتر در مناطق استخر رایج نیست، این است که مانند بسیاری از انواع سنگ، متخلخل است. در واقع، نسبت به بسیاری از کاشی‌های سنگی بسیار متخلخل‌تر است و آب بیشتری می‌گیرد.

اگر سنگ را مهر و موم نکنید، بدترین آسیبی که به شما وارد می شود اغلب لکه گیری است. اگر از آجر در داخل یا اطراف استخر خود بدون آب بندی استفاده کنید، خطر آن بیشتر است.

هنگامی که آب بارها و بارها بدون تخلیه وارد کاشی آجری می شود، جلبک، خزه و کپک تولید می کند. همچنین سطوح کنار استخر را لغزنده می کند و می تواند باعث خرد شدن آجر شود.

اکنون که انواع اولیه کاشی های استخر را می شناسید، می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کاشی

اگر می خواهید کاشی استخر خود را به روز کنید، تعمیر و نگهداری ضروری استخر را انجام دهید یا یک استخر جدید نصب کنید، در جای مناسبی هستید.

در حالی که از نظر ظاهری انتخاب های زیادی دارید، اکثر کاشی ها در چندین دسته اصلی قرار می گیرند.

کاشی برای استخرها دارای تنوع بی پایانی از رنگ ها، اندازه ها و اشکال است. در حالی که کاشی استخر به کاشی کاری در استخرهای شنا اشاره دارد، همچنین کاشی هایی را توصیف می کند که بیرون استخرهای روی زمین و آنهایی که در کنار استخر نصب شده اند را می پوشانند.