کفش کوهنوردی هامتو لانه ی یک پرستو بود

احتمالاً دورترین چیز در لیست ما از یک کفش کوهنوردی، کفش کوهنوردی هامتو است. این در اصل یک کفش تنیس یا کفش ورزشی است که برای دویدن در مسیر در نظر گرفته شده است. کفش تریل رانر برای افرادی که به دویدن کراس کانتری علاقه دارند یا فقط می خواهند کفشی همه کاره داشته باشند که بتوان آن را برای پیاده روی یا پوشیدن روزمره پوشید بسیار مناسب است.

تریل رانر دقیقاً مانند یک کفش تنیس به نظر می رسد و احساس می کند. اغلب، شرکت‌ها و برندهای بزرگی که کفش‌های مخصوص دویدن مانند آدیداس، نایک و بروکس تولید می‌کنند، گزینه‌های تریل رانر نیز دارند.

این کفش از همان تکنیک‌ها و مواد ساخت و ساز مانند یک کفش دویدن سنتی استفاده می‌کند، اما محافظت بیشتری برای کف کفش ارائه می‌دهد.

از آنجایی که بسیاری از مسیرها دارای سنگ‌های تیز، چوب‌ها و ریشه‌هایی هستند که از مسیر بیرون می‌آیند، کفی این کفش‌ها با کشش بیشتری ساخته شده است.

کفش

این بدان معناست که کف کفش بافت و ابعاد بیشتری خواهد داشت و در نظر گرفته شده است که هنگام دویدن، زمین را بگیرد.

کفی تریل رانر نیز معمولاً از مواد ضد سوراخ ساخته می شود تا به محافظت بیشتر از پاها کمک کند.

انتظار داشته باشید که زیره کفش به سمت بالا و کناره های کفش کشیده شود تا هنگام دویدن یا پریدن از زمین های مختلف، کشش بیشتری داشته باشد.

این نوع کفش کوهنوردی بیشترین انعطاف را به همراه خواهد داشت. یک کفش دویدن دنباله‌دار برای حرکت و خم شدن با زمین‌های مختلف طراحی شده است و به فرد اجازه می‌دهد روی زمین سر بخورد.

این کفش‌ها از مواد سبک‌وزن ساخته شده‌اند، بنابراین راحت و راحت اجرا می‌شوند.

انتظار داشته باشید که این کفش‌ها کاملاً شبیه به کفش‌های دویدن سنتی باشند و برخی از آن‌ها کمی حمایت بیشتری در زیره دارند.

در حالی که مطمئناً این یک کفش عالی و راحت برای دویدن کراس کانتری در جنگل است، اما گزینه مناسبی برای پیاده روی نخواهد بود.

این کفش‌ها اغلب انعطاف‌پذیر هستند، اما به گونه‌ای انعطاف‌پذیر هستند که پشتیبانی لازم برای مقاومت در برابر پیاده‌روی چند مایلی را ارائه نمی‌دهند.