انتقال فرش 9 متری تافته به کشورهای همسایه از طرف دولت ممنوع اعلام شد

هیچ راهی بهتر از استفاده از قالیچه های فضایی مانند فرش 9 متری تافته برای بیان خانه شما وجود ندارد زیرا آنها در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها، بافت ها و طرح های مختلف هستند.

فرش های سطحی به طور گسترده ای برای بهبود دکوراسیون خانه و دادن ظاهری تزئینی به اتاق ها استفاده می شود.

با فناوری های پیشرفته، فرش های مدرن با چاپ، عکس و گرافیک ترکیب می شوند تا مبلمان را به نمایش بگذارند و ظاهر یک اتاق را تکمیل کنند.

فرش‌های منطقه بهترین کنتراست را از اتاق‌ها به ارمغان می‌آورند، زیرا می‌توانید فرش‌هایی با رنگ روشن را به کف‌های تیره اضافه کنید یا برعکس.

برخی از فضاها و راهروها در خانه ها به دلیل نبود نور کافی همیشه تاریک هستند. افزودن یک فرش رنگی روشن در اتاقی با دیوار تاریک، اتاق را روشن می کند.

فرش‌های با رنگ روشن نور را منعکس می‌کنند و این امر نمای اتاق‌های تاریکی را که راه رفتن در آن ترسناک است تغییر می‌دهد.

آیا خانه شما از سبکی خسته کننده و راکد رنج می برد؟ برای دگرگونی سریع خانه یک فرش منطقه اضافه کنید.

بسته به طراحی خانه خود می توانید فرش های منطقه را با شکل و سبک خانه خود هماهنگ کنید.

در اینجا چند نکته آرایشی وجود دارد که به شما کمک می کند اتاق خود را سبک کنید، اگر اتاقی پهن دارید، فرش گرد به بهترین وجه این فضا را برجسته می کند در حالی که فرش مستطیلی به بهترین وجه در یک اتاق باریک قرار می گیرد.

همچنین باید از فرشی با رنگ های متفاوت با رنگ های دیوار و کف خود استفاده کنید که به از بین بردن ظاهر کسل کننده و خسته کننده کمک می کند.

با همه کاره بودن فرش های منطقه، می توانید به راحتی موقعیت آنها را هر چند وقت یکبار تغییر دهید تا ظاهری متفاوت به ارمغان بیاورید.