حوله استخری تاچ را می توان به جای پتو مسافرتی نیز استفاده کرد

آیا باید از حوله مخصوص صورت و حمام استفاده کنیم؟ بدون شک، یک بله بزرگ، باید از یک حوله مخصوص صورت و همچنین حوله حمام مانند حوله استخری تاچ برای خود استفاده کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

حوله صورت باید روی پوست شما ملایم باشد و جذب بالایی داشته باشد، باید بتوانید حوله صورت را به راحتی بشویید.
یک حوله صورت باید در برابر استفاده های متعدد و سنگین مقاوم باشد و در عین حال نرمی طولانی مدت خود را حفظ کند.
به عنوان مثال، اگر نرمی، جذب، گرما و کیفیت را ترجیح می دهید، می توانید یک حوله صورت نخی ترکی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، اگر می خواهید میزان جذب بالاتری داشته باشید، می توانید به سراغ حوله صورت میکروفایبر بروید.

پارچه مورد استفاده در حوله به شما این امکان را می دهد که نقش آن را در خانه خود تعیین کنید.

حوله پلی استر نه احساس نرمی می دهد و نه جاذب است، با این حال، حوله پلی استر به سرعت خشک نمی شود، بنابراین می توانید از آن در آشپزخانه یا باشگاه استفاده کنید.

پنبه سوپیما یا پیما دارای نخ های بلندی است که این حوله را نرم و جاذب می کند. مواد مرغوب این حوله ها را به یکی از بهترین حوله های حمام تبدیل کرده است.

این حوله فوق‌العاده نرمی است که مستقیماً از رویاهای شما ساخته شده است و از نخ‌های بلندی تشکیل شده است که به سرعت آب را از بدن خارج می‌کند و در عین حال حسی نرم و لطیف به شما می‌دهد. چنین ویژگی هایی این حوله ها را گران تر می کند.

اگر فردی دوستدار محیط زیست هستید و می خواهید محصولات پایدار بخرید، حوله بامبو باید اولین انتخاب شما باشد، به این دلیل که بامبو در مقایسه با پنبه به کود و آفت کش کمتری برای رشد نیاز دارد.

علاوه بر این، فوق العاده جاذب است و خشک شدن آن برای همیشه طول نمی کشد. یکی دیگر از کیفیت های عالی حوله بامبو مقاومت آن در برابر قارچ و میکروب است.

از جنبه منفی، یک حوله بامبو خیلی ضخیم نیست و حالتی براق روی پوست شما ایجاد نمی کند.