پادری گلیم سنتی با قدمت ۵۰۰ ساله در اعماق دریا

4 مزیت اصلی استفاده از فرش کف فرش: پادری گلیم سنتی یا همان پادری معمولاً به عنوان تشک ورودی یا تشک ورودی استفاده می شوند.

هنگام انتخاب مواد تشک کف، همیشه باید نوع مواد را در نظر بگیرید تا از مناسب بودن و دوام عملکردی آن اطمینان حاصل کنید.

سه نوع اصلی از مواد برای ساخت فرش کف عبارتند از لاستیک، الیاف فرش و وینیل. فرش های کف فرش معمولا از پارچه های مصنوعی قوی مانند پلی استر PET و اکریلیک ساخته می شوند.

اگرچه در محیط های تجاری و صنعتی نیز استفاده می شود، فرش های کف فرش بیشتر در محیط های مسکونی ترجیح داده می شوند.

محیط شخصی و قابل ارتباط آنها آنها را در داخل خانه جذاب تر می کند. با این حال شما نباید ترجیحات مسکونی آنها را با یک ضعف عملکردی اشتباه بگیرید.

فرش های کف فرش به همان اندازه در محل کار خوب هستند که در خانه. آنها مزایای عملکردی زیر را در هر دو تنظیمات ارائه می دهند.

مانند همه کفپوش های دیگر که می توانند به عنوان تشک ورودی استفاده شوند، فرش های فرش کشش را ارائه می دهند.

همانطور که از نام آن پیداست، فرش‌های فرش از پارچه‌هایی مانند فرش و موکت ساخته می‌شوند و همه اینها در مورد مقاومت در برابر لغزش هستند.

در شرایط مرطوب و در کف های مرطوب، فرش های فرش به سادگی بهترین هستند. آنها از شما در برابر لغزش و آسیب رساندن به خود در کف مرطوب محافظت می کنند و در نتیجه ایمنی و محافظت را در خانه و محل کار تضمین می کنند.

فرش های کف فرش دارای الیاف خشن هستند که پس از خراش دادن، کثیفی، رطوبت و نمک زمستانی را به دام می اندازند.

این تشک‌ها به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که هنگام خراشیدن روی آن‌ها هیچ گونه کثیفی ناخواسته باقی نمی‌ماند.

این بدان معنی است که آنها از کفپوش های داخلی در برابر آسیب ناشی از کثیفی درشت محافظت می کنند و همچنین تمیزی را در داخل خانه حفظ می کنند.

آنها همچنین برای استفاده به عنوان تشک های صنعتی برای خراش های سنگین در محیط های پر رفت و آمد و همچنین برای محافظت از خانه در شرایط آب و هوایی دلگیر مناسب هستند.

برای افزایش قابلیت تراشیدن، بسیاری از فرش‌های فرش معمولاً جلوه‌ای ایجاد می‌کنند که کثیفی و رطوبت را با استفاده از یک طرح لبه برجسته جذب می‌کند.